fbpx
דף נחיתה תוכי - נייטצ'ר סטודיו

מה זה דף נחיתה? ואיך מייצרים דף נחיתה מניב?

מה זה דף נחיתה? ואיך מייצרים דף נחיתה מניב?

תוכן עניינים

דף נחיתה נועד לקדם מוצר \ שירות מסוים בעוד שאתר אינטרנטי מלא מציג את כל הספקטרום הרחב של החברה. השוני העיקרי בין דף נחיתה לאתר הוא הייעוד. בפעמים רבות נוכל לראות דפי נחיתה עם תכנים שונים, אך המטרה העיקרית נשארת לייעול מכירות. דפי נחיתה בדרך כלל מאוחסנים על האתר הראשי ממנו העסק או החברה עובדים, בדרך זאת החברות יכולות להרוויח עוד תוכן לקידום אורגני וכמובן תנועה של משתמשים שעוברת בדף נחיתה מה שעוזר רבות עם הקידום האורגני של האתר.

תוכלו לעקוב אחר שלושת השלבים האלה ליצירת דף נחיתה מניב:
1. רעיון, עיצוב ובנייה.
2. בדיקות ושיפורים.
3. הגדלת התקציבים בקמפיינים השונים.

רעיון, עיצוב ובנייה.

האם אתם צריכים דף נחיתה?

בלי להכיר את העסק שלכם אנחנו כבר יכולים להגיד שכנראה שכן. אפילו אם ברשותכם אתר מוצלח שמניב לידים דף נחיתה יוכל ליעל את תהליך המכירה שלכם. ולאפשר לכם לבחון בצורה מבוקרת יותר את טיב התכנים המוצגים ללקוחות השונים. באתרים יש אפשרות למשתמש לגשת לכל המידע שירצה בעוד שבדף נחיתה המשתמש “כלוא” בטוח הדף בלי קישורים חיצוניים. על ידי כליאת המשתמש בדף נוכל לבחון האם שמנו מספיק מידע על המוצר או השירות שלנו, האם כללנו מספיק הנעות לפעולה, נוכל לבחון גם אילו הנעות לפעולה עובדות בצורה הטובה ביותר ומה מקדם את המשתמש ליצירת קשר.

מה מרכיב את דף הנחיתה?

דפי נחיתה בדרך כלל מאופיינים לכמה פרמטרים מרכזיים שיחזרו על עצמם כמעט בכל דף מכירה שתראו:
1. הצגת המוצר. (בדרך כלל ידובר על הצורך שלכם במוצר ואז יציגו אותו)
2. הצגת יתרונות המוצר עבור הלקוח.
3. המלצות \ הוכחה חברית מכל סוג שהוא.
4. הנעות לפעולה. (יופיעו בדרך כלל בסוף כל חלק עיקרי בדף הנחיתה)
5. מחיר. (בדרך כלל חברות יקרות ישמיטו את המחיר)
6. מידע כללי. (אחריות, זמני הספקה, נתונים יבשים וכדומה)
7. שאלות נפוצות.

עיצוב הדף:

עיצוב דף נחיתה לא שונה בהרבה מעיצוב אתר או כל עיצוב עבור חווית משתמש כזאת או אחרת. הדגש העיקרי הוא על חווית המשתמש. מה שצריך להיות בראשינו הוא מה המשתמש שנכנס לדף ירצה לגלות ולהבין בדף. עיצוב כפתורים בולטים (צבע נגטיבי לצבע הראשי זאת הדרך האהובה עלי), הצגת השירות \ המוצר באופן ברור, זרימת נתונים הגיונית, והנעות לפעולה אחרי סקשנים חשובים היא הדרך לייצר עיצוב מניב.

אה! ואם כבר מדברים על עיצוב, לא ממזמן יצא משחק חדש לכל המעצבים והמעצבות, הוא נקראה Mid Journey, מדובר על AI (בינה מלאכותית) שמאפשרת ליצור תוצרים ויזואליים עוצרי נשימה. אנחנו ממליצים לכם לנסות ולקבל רעיונות לעיצובים שונים ומגוונים דרך הבינה המלאכותית החדשה.

מה הופך דף נחיתה לדף נחיתה מניב?

דפי נחיתה מיועדים למכירה, ובכדי למכור אנחנו חייבים לתת למשתמש ערך מסוים. אתם בטח יכולים לנחש שהסוד לדף נחיתה מניב הוא הסברה איכותית של פתרון בעיית המשתמש על ידי המוצר \ השירות שדף הנחיתה מקדם. בכדי למשוך את המשתמשים השונים שמבקרים בדף יש לכותבי התוכן, מעצבי האתרים, והמתכנתים המנוסים בסך הכל 8 שניות עד שהלקוח מגיע להחלטה האם האתר מספק את צרכיו או לא. 8 שניות זה ממש מעט, כך שדף הנחיתה חייב להיות: מהיר, ענייני, ומעוצב למופת.

איך הופכים דף נחיתה לענייני?

ראשית החלק הראשון בדף חייב להציג את המוצר \ השירות בצורה המהירה והמעניינת ביותר. בדרך כלל משפטים בעלי עד 7 מילים עובדים ממש טוב:
הגשמת המטרות על ידי 5 שלבים פשוטים
נמאס לך לפספס לידים חמים?
שיט! עוד פעם האתר נפל.
קדימה ילדים יוצאים לחופשה.
ההזמנה עדיין תקוע במכס?

נוכל לשים לב שבאופן טבעי ששאלות וכותרות שנוגעות בנושאים רגישים יום יומיים עובדות בצורה מוצלחת מאד. נסו להתמקד במטרה לשמה המבקר הגיע למאמר שלכם והתמקדו בנושא. מניסיוני אני יודע כמה קשה להתמקד בנושא 1 למאמר. אך ללא מיקוד ללקוחות המבקרים בדף הנחיתה יהיה קשה מאד להבין איך המוצר מועיל להם על פני מוצרים אחרים הקיימים בשוק. כמובן שדוגמאות, הסברים, המלצות וכל שיטה שעולה בדעתכם שיכולה לקדם את המכירה ולתת ללקוחות שלכם ערך מתקבלת בברכה.

2. בדיקות ושיפורים.

איך לדעת אם דף נחיתה עובד כראוי?

ככל כדאי לייצר קמפיין לשיווק ממומן ולראות האם הדף נחיתה מניב לידים \ מכירות. אם כן, הוא עושה את העבודה. אבל אם אתם יורדים לרזולוציות מאד מדויקות כמונו תוכלו ללכת שלב אחד קדימה ולבחון מה קרה שם, מה עבד ומה לא, האם אפשר לשפר את דף הנחיתה? האם התוכן מספיק, ואילו שינויים צריך לעושת?

תאוריית הבדיקה:

ראשית תצטרכו לנסח מה נחשבת הצלחה עבור דף הנחיתה, ולאחר מכן להשתמש בכלים שונים שאספר לכם כאן בכדי לבדוק האם הדף עבר בהצלחה את המבחן. בעולם הדיגיטל קיימים כלים שונים למדידת נתונים, כלים אלו מוטמעים באתר ועל ידי הגדרות פשוטות יודעים לעקוב אחר הפרמטרים שחשובים לנו. פעולות שיכולות להיות חשובות עבורנו הן: לחיצה על טלפון לשיחה, לחיצה על כפתור הנעה לפעולה, התחלת הזמנה, הוספת מוצר לעגלה, הגעה לדף תודה, שליחת טופס לידים, ועוד…

המלצתי היא להשתמש בתוספי מעקב של גוגל, מנסיוני הם הכי מבוססים, מהיר הטמעה, וקלים לתפעול על ידי כל בעלי המקצוע:
Google analytics יאפשר לנו הצגה של הנתונים ושליחה שלהם למוקדי פרסום כמו Google Ads.
Google Tags יאפשר לנו להגדיר באופן מדויק ולנתח כל פעולה שעולה על רוחנו.
Hot Jar \ Smart Look יאפשרו לכם לראות את תנועות העכבר והקלטות של הביקורים באתר. (לא של גוגל אבל מאד מוכרים בשוק)

על ידי כלים אלה יהיה מאד קל לבונה האתרים \ לכם להגיע למסכנה ברורה איך אפשר לשפר את דף הנחיתה.
בדרך כלל שיפורים קטנים כמו שימוש בצבעים שונים, מיקומים, ושינוי מלל יכול לעשות את העבודה ולהגדיל את היקף המכירות שלכם פלאים.

3. הגדלת התקציבים בקמפיינים השונים.

פשוט מאד, דף הנחיתה שלנו מניב, יש לנו תוספי מעקב שהוכיחו זאת. עכשיו כל שנותר הוא לעלות את תקציבי השיווק וליהנות מהתוצאות.

לסיכום, השתמשו בידע הרחב שלכם בתחום עיסוקיכם וצרו חווית משתמש ייחודית שתניע את הלקוח לרכישה. זכרו, בכדי לייצר דף נחיתה מניב צריך לאפיין, לעצב, לבנות, לבדוק, ולהגדיל את תקציבי הפרסום. אם אין ברשותכם ניסיון בתהליכים שכאלו תמיד תוכלו להיעזר בשירותי המשרד שלנו :)

גאים להציג

הצלחות בתחום עיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתר ביטוח
ד"ר ריינה אתר מומחה לכלי דם