fbpx

איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם?

איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם?

תוכן עניינים

כיום רשתות חברתיות הם חלק עיקרי מחיי היום יום שלנו. כך גם הלקוחות שלנו נמצאים שם וצורכים תכנים שונים דרך הפייסבוק והאינסטגרם.
בכדי לעלות את כמות העוקבים באינסטגרם נצטרך לענות לצופים שלנו על צורך מסוים, נוכל לעשות זאת על ידי התכנים הבאים:
1. מקצועי.
2. מצחיק.
3. עדכני \ חדשותי.
4. מרהיב \ מעניין \ יוצא דופן.
5. לימודי.
6. מרגש.

אלו סוגי התכנים שאנו ממליצים להתמקד בהם. תכנים אלו יאפשרו לכם למשוך את קשב הצופים ברשתות ולהניע אותם לעקוב אחרכם.

שימוש בסוגי תכנים בכדי לעלות את כמות העוקבים

סוגי התכנים הם הכותרת הכללית, אך כמובן שכל עסק \ בלוגר יכול להשתמש בכמה סוגי תכנים. למשל בלוגרים מעולם הטיירות יכולים לצור תכנים מצחיקים, לימודיים, וחדשותיים. כך שצופים שנוטים לצאת לטיולים ולהתעניין בעולם הטיירות יוכלו למצוא תוכן מעניין עבורם. על ידי יצירת תכנים ייעודים ללקוחות שלנו נוכל להעלות במאות אחוזים את כמות העוקבים. ככל שהתוכן יענה על יותר צרכים לצופים ברשתות החברתיות הסיכוי להגדיל את כמות העוקבים תגדל. הסיבה פשוטה, אנחנו משוטטים ברשתות החברתיות ונוטים להגיע לדפים או עמודים שמעניינים אותנו. ככל שהתוכן שניצור יהיה יותר מעניין ומושך את הצופים שלנו קח הם ירצו לעקוב אחרינו. בקיצור, הפטנט הוא ליצור תוכן איכותי.

איך יוצרים תוכן איכותי?

זה פשוט, ואתם אלופים בזה, אתם כנראה פשוט עדיין לא גילתם את זה… אז באופן טבעי יש לכם משהו שאתם ממש ממש טובים בו. קחו את האהבה \ העסק שלכם וספרו עליו לעולם. ספרו על: איך הגעתם לתחום הזה, מה משך אתכם בו, איך אתם מציעים לאנשים אחרים לעשות דברים בתחום הזה, על דברים חדשים וחדשותיים שיוצאים וכמובן עשו זאת עם המון תשוקה ועניין.
כך באופן טבעי יצרת תוכן מעניין, מרגש, מקצועי \ לימודי, ולפעמים כשיוצאים דברים חדשים הוא גם יהיה חדשותי.

חשוב להדגיש, בכדי שהתוכן יניע אנשים לעקוב אחריכם צריך שיהיה לעמוד \ לדף שלכם מטרה מסוימת. שאלו את עצמכם למה חשוב לכם כמות העוקבים? במידה והתשובה היא אני רוצה יותר עסקאות \ אני רוצה להיות מפורסם, כדאי שתחשבו על כיוון אחר מלפתוח דף אינסטגרם… דף אינסטגרם איכותי עם כמות עוקבים אורגנית נבנה על אמון, הכרה, לימוד, חידוש, ואהבה. חשוב מאד לפעול למען מטרה מסוימת, וזה לא ממש לא משנה מה היא. אחרי שבחרתם מה המטרה שלכם תוכלו לצאת ולהתחיל לייצר תכנים שיעזרו לכם להשיג את המטרה לשמה הדף נועד.
כתיבת תוכן איכותי לאינסטגם דומה מאד לכתיבת תוכן לקידום אורגני, נסו למצוא את הצורך האמתי של הלקוחות שלכם ולרשום את התכנים בכדי לתת להם תשובות לאותם צרכים.

נקודות חשובות

1. אל תקנו עוקבים בשום פנים ואופן – לאינסטגרם יש אלגוריטמים חכמים שיודעים לדרג את העסק שלכם לפי המשתמשים השונים שצופים בו. מיכון שאינסטגרם מסוגל לזהות פרופילים ודפים שקנו עוקבים ממש לא כדאי לקחת את הסיכון בקניית עוקבים. (אפילו אם רשום שהם איכותיים)
2. צרו שיתופי פעולה – שיתופי פעולה, בעיקר עם מובילי דעת קהל, יכולים להיות מקפצה ענקית עבור כל דף או פרופיל. האמת שגם המיתוג \ הבידול העסקי יכול להשתפר פלאים על ידי שיתוף פעולה עם מוביל דעת קהל שתומך בעמדת העסק. בחירת מוביל דעת קהל חייבת להיות תואמת לאני מאמין שלכם, המטרה היא לבנות אג’נדה מסוימת סביב הנושא שאתם עוסקים בו, כך שלא כל מוביל דעת קהל יכול להתאים עבורכם.
3. תהיו עקביים – עקביות היא שם המשחק, ברור לכם שלא בן רגע כולם יתחילו לעקוב אחריכם. תהליכים כאלה קוראים בתקופת זמן של כמה חודשים. חשוב להיות עקביים בהפצה של תכנים אכותיים באופן קבוע. נסו לשמור על שגרת פרסומים, כך יהיה לכם נוח לא לאבד את המומנט ולהמשיך להעלות את התוכנים שלכם.
4. העזרו במכרים – זה הזמן לשלוף את הטלפון ולהודיע לכל המכרים הטובים שלכם שאתם פותחים דף אינסטגרם מגניב ומועיל בתחום שלכם ולבקש מהם לעקוב אחריכם, לתת פידבקים, ואם ירצו בכך כמובן להציע לחברים נוספים. המכרים ישמשו אותנו לשני מטרות עיקריות: הראשונה, הוכחה חברתית, והשנייה הגדלת נפח העוקבים. מכרים אלו בטוח יגיבו תגובות מפרגנות וירימו לכם, הצופים השונים שיגיעו לדף שלכם יוכלו להתרשם כמה אתם אהובים מתגובות אלו.
5. תיהיו פעילים בנישה שלכם – המטרה המרכזית שלכם היא להניע כמה שיותר אנשים לפרופיל שלכם. כך הסיכוי שאותם אנשים ילחצו על סימן העוקב הוא גדול יותר. איך עושים זאת? מגיבים על תגובות בפוסטים קשורים לעולם שלכם, עוקבים אחרי אנשים שונים שמתעניינים בנושא שאתם רוצים לקדם. בקיצור, מראים נוכחות בכל מה שקשור לתחום שלכם ברשתות החברתיות.
6. ניראות מנצחת – בעולם הרשתות החברתיות עסקים יכולים לפול ולקום בעזרת או בגלל הנראות שלהם. חשוב מאד לוודא שיש לכם איש מקצוע איכותי לצדכם שיכול להוביל אתכם לעבר מיתוג עסקי איכותי.
7. הפניית לקוחות לרשתות החברתיות – הפנו את הלקוחות שכבר מכירים אתכם לעבר דף האינסטגרם שלכם. נכסים דיגיטלים שונים כמו: דף פייסבוק, פרופיל לינקד אין, אתר אינטרנט פעיל, וכדומה יכולים לעזור לכם להגדיל את כמות העוקבים בדף האינסטגרם שלכם.
8. ענו על הצרכים של הלקוחות שלכם – וודאו שכל פוסט עונה על לפחות אחד מהצרכים שרשמנו בתחילת המאמר.

תוך כמה זמן אמורים לעלות לי העוקבים?

טוב תראו, אין תשובה מדויקת לזה, זה באמת תלוי בכם. ככל שהתכנים שתצרו יהיו יותר איכותיים, שיתופי הפעולה יותר משמעותיים, והתפוצה שלכם תהיה יותר גדולה כך התהליך יתקצר. ככל אצבע תהליך שכזה אמור לקחת מספר חודשים. בחודש הראשון בדרך כלל מקימים את כל העסק, הנראות, רעיונות לתכנים, רעיונות לשיתופי פעולה וכדומה… ולאחר מכן בחודשים הבאים מוציאים את הרעיונות לחיים. ולאט לאט רואים עוקבים מתווספים לרשימה. מניסיוננו הזירוז הטוב ביותר לתהליך הוא עבודה עם כמות רבה של שיתופי פעולה!

לסיכום,
בכדי לעלות את מספר העוקבים שלכם תצטרכו לצור תכנים שימשכו את הלקוחות שלכם. העצה שלנו בנושא, בדקו בכל פוסט שתעלו האם הוא עונה על אחד מהפרמטרים הבאים: מקצועי, מצחיק, עדכני \ חדשותי, מרהיב \ מעניין \ יוצא דופן, לימודי, מרגש? במידה והפוסט אינו עונה על אחד מהפרמטרים הללו, חזרו ללוח התכנון ושדרגו אותו :)
במידה ואין לכם ניסיון בכל הקשור להגדלת עוקבים בדפי אינסטגרם תוכלו להיעזר בשירותינו בנושא.

גאים להציג

הצלחות בתחום ניהול רשתות חברתיות