fbpx
תור של אנשים מחכים - קידום אתר מבוסס תנועה

איך לקדם אתר מבוסס תנועה ב 2023

איך לקדם אתר מבוסס תנועה ב 2023

תוכן עניינים

במקום לקנות קישורים מאתרים מבוססים בססו את האתר שלכם.

בטוח שמעתם הרבה פעמים, שבכדי לקדם את האתר אתם צריכים מאמרים, קישורים, וכמובן איך אפשר לשכוח את שיפור מהירות  האתר למהירות שיא של צ’יטה בסוואנה. כל זה נכון, אבל יש עוד פרמטרים שנוטים להשמיט מהשיח בקשר לשיווק אורגני יעיל  והוא – ה ת נ ו ע ה.
כן כן התנועה באתר שלנו, זה קצת מצחיק כי זה כמו הביצה והתרנגולת, אבל התנועה היא הכלי החזק ביותר שלנו מקדמי האתרים להפוך אתר לאתר מקודם להפליא. ההגיון פשוט, נו בטח גוגל המציאו אותו והם ממש ממש חכמים הם אומרים דבר כזה: 

אם הרבה אנשים נמצאים באתר שלכם וצורכים תוכן כנראה שהאתר שלכם מתאים לתוכן שהם מחפשים. אז זה רעיון טוב להראות את התוכן הזה לאנשים שמחפשים דברים דומים. כך על ידי תנועה גדולה לאתר נוכל לעלות משמעותית את מיקום המאמרים, הדפים, הקטלוג, והחנות שלנו.

מה עשינו בזה?
יצרנו חותמת של סמכות בפני גוגל.
ככל שיותר אנשים יכנסו לאתר יצרכו את התוכן וישתמשו באתר שלנו גוגל יחשיב אותנו כבעלי סמכות בתחום המדובר.

אפשר לראות תוצאות לשיטה שכזאת בעיקר באתרי סחר בהם מבצעים שיווק ממומן אגרסיבי. כך תוך כדאי העלאת כמות המכירות, אפשר לראות עליה משמעותית במיקום של האתרים בשיווק האורגני, בגוגל.

עכשיו לפרקטיקה, איך מקדמים בעזרת תנועה?

  1. חשבו על מאמרים מסקרנים – אפשר לדבוק בתוכנית השיווק האורגנית, אבל קחו בחשבון שאם הכותרות לא יהיו מספיק מעניינות פשוט לא תהיה תנועה לאתרכם וכל הקונספט הלך.
  2. צרו קמפיין שיווק ייעודי לחשיפה ותנועה לאתר בעזרתו תפנו את הלקוחות השונים לאתר. הוא החשוב ביותר – הרי בשביל זה התכנסנו לא?
  3. מדדו את הנתונים הנקלטים באתר ונתחו האם התכנים היו מספיק מעניינים.

כמה טיפים ליצירת המודעות לשיווק הממומן:

  1. השתמשו בתמונות או בעיצובים מעניינים כל כך שאנשים יהיו חייבים לעצוב להסתכל על מה מדובר.
  2. כותרות מסקרנות זאת המטרה.
  3. נסו להיות עכשוויים כמה שיותר.

כמה טיפים ליצירת התוכן האורגני:

  1. רשמו לעצמכם 10 שאלות נפוצות של הלקוחות שלכם, נסו לרשום מאמר על כל שאלה.
  2. נסו לרשום בראשי פרקים ותתי פרקים איזה מידע הלקוחות שלכם צריכים על התחום שלכם.

איך יודעים שהקידום האורגני שלנו מושפע מהמודעות שפרסמנו?

שתי דרכים עיקריות, הראשונה לבדוק במקור, דרך גוגל סארץ’ קונסול. השנייה, לבדוק את התנועה שמגיעה לאתר ולהבין האם התנועה הזאת באמת צורכת מידע באתר שלנו. נוכל לבדוק זאת על ידי גוגל אנליטיק – נבחין בכמות הזמן שמשתמשים שוהים בדפים שלנו. אופציה נוספת היא לראות הקלטות מסך של האתר על ידי תוסף שנקרה סמארט לוק.

תוך כמה זמן נראה תוצאות?

התשובה פשוטה, ממש כמו שיווק אורגני רגיל אנחנו צפויים לראות תוצאות תוך כמה חודשים. ובנוסף לקידום האורגני אנחנו זוכים לתנועה שמתעניינת בנושאים אותם אנחנו מקדמים כך שכנראה שגם לא מעט לידים יגיעו על הדרך.

גאים להציג

הצלחות בתחום קידום אורגני

ד"ר ריינה אתר מומחה לכלי דם